2013. aug. 10.

3.Díj

Szabályok:  
-11 dolog rólam
-11 válasz  
-11 kérdés 
-11 blogernek tovább küldeni


11 dolog rólam:
1.Érdekes egy személyiség vagyok
2.Mindig is szerettem volna egy cicát vagy egy kutyust , de sosem kaptam
3.Nagyon hamar megtetszik nekem valaki
4.Nehezen bízok meg az emberekben
5.Nem vagyok megelégedve magammal
6.Szeretek több stílusú zenét hallgatni
7.Szeretem a szempillaspirált
8.Szeretek álmodozni
9.Reménykedem , hogy egyszer én is híres leszek valamilyen csoda folytán
10.A szüleim 11 éves koromban elváltak , ami nagyon megrázó volt számomra , mert nem egy átlagos válás volt
11. Szeretnék nagyon hinni valamiben , ami reményt és erőt ad

11 válasz:
1.Hol laksz ?  Miskolcon
2.Van legjobb barátod ? Persze :)
3.Honnan jött a blogod ötlete ? Egyik barátnőmmel beszéltünk , hogy kellene egy Youtuberes blogot csinálni és én megcsináltam és ő is szokott segíteni a részekben :)
4.Van olyan dolog ami őröltség de megcsinálnád ? Ha igen mi az ? Biztos van , de most nem jut eszembe egyse xD
5.Milyen számodra egy tökéletes nap? A barátaimmal töltöm el boldogan , viccesen mindenkit leszarva  és őrültségeket csinálni egésznap valami ilyesmi lenne :)
6.Ha eljönne a világ vége mit csinálnál ? Semmit , mert valószínű , hogy meghalnák...
7.Elszeretnél költözni valaha az országból ? IGEN 

8.Várod az iskolát?(lol) Igen is meg nem is
9.Szeretnél megtanulni valami kölünleges nyelvet ? pl : spanyol ,
olasz ,finn, japán... stb Persze
10.Milyen régóta blogolsz ? Őszinte leszek.Fogalmam sincs :D
11.Ki az akit a világon a legjobban szeretsz? Egyenlőre még nincs ilyen személy .. :(

 11 kérdés:
1.Mit csinálsz a szabadidődben?
2.Milyen színű a hajad?
3.Szereted a rántott cukkinit?
4.Van testvéred?
5.Szoktad sminkelni magad?
6.Fogadásból befestenéd a hajad zöldre?
7.Mióta blogolsz?
8.Ha megtámadna egy zombi mit csinálnál?
9.Ha szuperhős lennél mi lenne a neved?
10.Van házi állatod?
11.Örökbe fogadnál egy mókust?

11 ember akinek tovább küldöm:
1.Bijjus
2.Sarah
3.Adri
4.Dotti
5.Lilien
6.Anna
7.Szily
8.Zoé
9.Fanni
10.Patricia
11. Viki


 

1 megjegyzés: